Συμβουλευτική Διαπραγματεύσεων
“Οι καλύτεροι διαπραγματευτές στον κόσμο γεννιούνται και γίνονται”.
Πόση αλήθεια άραγε χωρά η παραπάνω φράση; Όποιος έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει ή να συνδιαλλαγεί με κορυφαίους επαγγελματίες διαπραγματεύσεων, αμέσως θα καταλάβει ότι η κλίση, το ταλέντο δηλαδή, παίζει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στο να γίνει κανείς κορυφαίος του είδους. Ωστόσο, αυτό που είναι θεμελιώδες είναι η γνώση, η εμπειρία και τέλος, η διαπραγματευτική ικανότητα που αποκτάται με συνέπεια και αξιολόγηση αποτελεσμάτων.
Στόχος της υπηρεσίας μας, με θέμα τη Συμβουλευτική Διαπραγματεύσεων αποτελεί η εκμάθηση όλων των παγκόσμια αποδεκτών εργαλείων, με τη βοήθεια των οποίων ο ενδιαφερόμενος:
Τα αποτελέσματα μιας διαπραγμάτευσης δεν είναι άυλα. Η διαπραγμάτευση διαθέτει κανόνες, παράγει μετρήσιμα αποτελέσματα και συνεπώς, μπορεί να αξιολογηθεί από τους ειδικούς του είδους. Η άριστη προετοιμασία και η εδραιωμένη γνώση αποτελούν σημαντικούς συμμάχους για μια συμφωνία που ωφελεί την πλευρά του ενδιαφερόμενου.
Κλείστε την πρώτη σας συνάντηση δωρεάν.
Η αντιπροσωπευτική διαπραγμάτευση αποτελεί μια από την πιο ολοκληρωμένη υπηρεσία της N.C.G. Πρόκειται για τη συνεργασία που αναπτύσσεται ανάμεσα στον διαπραγματευτή της N.C.G. και τον εντολέα, κατά την οποία ο δεύτερος επιζητά την αντιπροσώπευσή του για μια ή περισσότερες υποθέσεις που καλείται να φέρει εις πέρας. Για την επιτυχή έκβαση της υπόθεσης αυτής, ο επαγγελματίας βρίσκεται σε πλήρη συνέργεια με τον ενδιαφερόμενο.
Οι παροχές της υπηρεσίας ακολουθούν τα παρακάτω στάδια:
Η υπηρεσία αυτή αφορά συνήθως σε ζητήματα που επιλέγεται να επιλυθούν εκτός θεσμικού πλαισίου (δικαστήρια και λοιπούς δικαιοδοτικούς φορείς) και απαιτούν ισχυρές στρατηγικές επίλυσης, προκειμένου να προκύψει μια συμφέρουσα συμφωνία, αμοιβαίας ωφέλειας. Πρόκειται για μια παροχή που μεταφράζεται ως τη διαχείριση της υπόθεσης και την προάσπιση των συμφερόντων του εντολέα, επιδιώκοντας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Συγκρούσεις υπήρχαν πάντοτε και θα υπάρχουν όσο οι άνθρωποι έχουν αντίθετα συμφέροντα ή μη λειτουργική επικοινωνία.Η διαμεσολάβηση αποτελεί μια μη παρεμβατική διαδικασία επίλυσης συγκρούσεων, κατά την οποία ο διαμεσολαβητής παρεμβάλλεται ανάμεσα σε δύο μέρη, με σκοπό να επιλύσει μια διαφορά. Βρίσκει έδαφος από κοινές, καθημερινού τύπου διαφωνίες, εως και διεθνείς διακρατικές διαμάχες, όπως για παράδειγμα συνέβη στη πρόσφατη διαμάχη μεταξύ Αζερμπαιτζάν-Αρμενίας.
Πρόκειται για μια υπηρεσία, όπου ο διαμεσολαβητής ακούει και τις δύο πλευρές, συλλέγοντας όλα τα απαραίτητα δεδομένα. Στη συνέχεια, αξιολογεί τα στοιχεία που έχει στα χέρια του και διευκολύνει την επίλυση σύγκρουσης, δημιουργώντας το κατάλληλο έδαφος για τη λύση της διαφωνίας.
Η υπηρεσία της διαμεσολάβησης αφορά:
Οι διαπραγματευτικές ικανότητες αποτελούν ένα απαραίτητο εργαλείο της καθημερινής προσωπικής και επαγγελματικής ζωής. Όταν διαθέτουμε διαπραγματευτικές δεξιότητες, γινόμαστε πιο ευέλικτοι στην αντιμετώπιση διχογνωμιών, συγκρούσεων και εύρεσης λύσεων σε αντικρουόμενα συμφέροντα.
Είτε ο στόχος σας είναι να διαπραγματευθείτε μια συμφωνία, να διαπραγματευθείτε την τιμή ενός ακινήτου, να αξιολογήσετε εάν σας συμφέρει μια πρόταση, να αυξήσετε το μισθό σας, να διαχειριστείτε μια κατάσταση με τον προιστάμενο ή τον υφιστάμενο σας και την ομάδα σας, όλα ανάγονται σε μια ή περισσότερες διαπραγματεύσεις που θα κληθείτε να κάνετε. Μέσα από τα Tailor Made Sessions των Διαπραγματεύσεων μπορείτε να τον αποτυπώσετε σε πλάνο, να αξιολογήσετε τι πόρους έχετε, πώς θα τους χειριστείτε και τι αποτέλεσμα θα πάρετε.
Μέσα από ουσιαστική επαγγελματική καθοδήγηση:
Οι συνεδρίες προσαρμόζονται στις ιδιαίτερες συνθήκες της εκάστοτε υπόθεσης (individual case conditions) και το διαπραγματευτικό επίπεδο του ατόμου..